logo
ajax loader

Wiele czynników wpływa na naszą wydajność w pracy – zarówno na jej wzrost, ale niestety również na spadek. Niejednokrotnie przytłoczeni „rozpraszaczami” z zewnątrz, tracimy motywację i chęć do działania. Co zrobić, aby nie stracić swojej mocy twórczej w pracy, skutecznie koncentrując się na swoich zadaniach do wykonania? Poniżej znajdziecie kilka wskazówek, które skutecznie wspomagają produktywność i ułatwiają nam biurowe życie. 🙂

1. Chaos biurkowy – stop

Zacznij od uporządkowania biurka – im więcej niepotrzebnych przedmiotów wokół Ciebie, tym więcej energii tracisz, aby odszukać interesujący Cię element. Stłoczone na pulpicie komputera foldery czy pliki również nie są pomocne w realizacji codziennych zadań. Panujący chaos przytłacza i zabiera czas. Wydobądź więc z Twojej przestrzeni roboczej te elementy, które faktycznie będą Ci potrzebne, aby zrealizować swoje zadanie. Zachowanie ładu w Twoim miejscu pracy pomoże Ci w utrzymaniu skupienia niemal dwukrotnie dłużej, dlatego warto o tym pomyśleć zanim jeszcze zaparzysz pierwszą kawę.

2. 1…2…3…Gradacja priorytetów

Skuteczne zarządzanie czasem to jeden z podstawowych kroków, które pomogą Ci zwiększyć swoją produktywność i zrealizować swoje bieżące zadania. Określenie kolejności ich wykonywania pomoże Ci jeszcze bardziej skupić się na wykonaniu ustalonego celu. Swój dzień zaczynaj od realizacji najtrudniejszych zadań. Wykonanie bardziej skomplikowanych zleceń od razu, bez odkładania ich na później, zaoszczędzi Ci niepotrzebnego stresu.

3. Zaplanuj swoją pracę

Skuteczne zaplanowanie swojej pracy przybliża nas do osiągnięcia wybranego celu. Opracowanie harmonogramu dnia zaoszczędzi Twój czas, co jednocześnie pozytywnie wpłynie na efektywność pracy i Twoją kreatywność. Skutecznym narzędziem w planowaniu pracy jest ustalenie czasu realizacji danego zadania.

4. Odłóż telefon

Telefon w zasięgu ręki to główny rozpraszacz i pochłaniacz czasu. Powiadomienia pojawiające się na Twoim telefonie, rozbudzając Twoją ciekawość, skutecznie odrywają Cię od pracy. Dlatego na czas pracy warto odłożyć telefon gdzieś na bok i sięgać po niego w wymagających tego momentach.

5. Nie zostawiaj na później

Odkładanie na później zaplanowanych zadań, może spowodować, że Twój stres związany z pozostawianiem ich na inny czas, będzie narastać.

 

Już dzisiaj spróbujcie wdrożyć tych 5 zasad do swojej organizacji pracy biurowej – życie stanie się łatwiejsze. 🙂

Może Cię zainteresować również:

21.05.2020
7 powodów dlaczego warto skorzystać z wynajmu biura serwisowanego
08.08.2019
Biuro all inclusive
20.06.2018
Chcesz pracować wydajniej? Te elementy przestrzeni biurowej z pewnością Ci w tym pomogą

Drogi Użytkowniku,

POARMA S.A. wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 505648, posiadająca NIP: 7010420552 i REGON: 147190400 (dalej jako: The Office albo Administrator) zaktualizowała swoją Politykę Prywatności.

Używamy plików cookies by zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej www.theoffice.pl (dalej jako: Strona) oraz celem świadczenia usług w sposób najlepiej dostosowany do indywidualnych potrzeb Użytkowników.

The Office używa plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy (profilowanie behawioralne). Korzystanie ze Strony przy braku zmian ustawień przeglądarki oznacza, że wyrażasz zgodę na otrzymywanie od nas plików Cookie. Informujemy Cię nadto, że w każdym momencie możesz dokonać zmian ustawień dotyczących Cookie. Więcej w polityce prywatności.

_skontaktuj się z nami


Imię i nazwisko *
Telefon *
E-mail *
Wybierz usługę:

Wyrażam zgodę na:przetwarzanie danych osobowychprzesyłanie treści marketingowych